25
t/m 2 aug

Nooit Verteld

Vervangende data


Hooggeëerd publiek,

in het kader van 75 jaar bevrijding zou afgelopen 31 maart de docufilm ‘Nooit Verteld’ vertoond worden. Corona gooide roet in het eten. Maar, we hebben vervangende data!

Zaterdag 25 juli en 1 augustus om 20.00 uur, zondag 26 juli en 2 augustus om 14.00 uur. Per vertoning zijn er 60 plekken.

U kunt tot woensdag 8 juli aanstaande, uw kaarten omwisselen!

Vanaf woensdag 8 juli start de kaartverkoop voor mensen die geen kaarten hadden, maar de film toch nog graag willen zien.


Hoe u de kaarten kunt omruilen

Iedereen die bij ons een e-mailadres heeft achtergelaten (door online kaarten te bestellen of door die bij de balie door te geven) heeft een account. In dit account staat het bedrag waarvoor u eerder kaarten heeft gekocht als een tegoed. Met dit tegoed kunt u online kaarten kopen voor een nieuwe vertoning van ‘Nooit Verteld’.

  • Klik hierboven op de gewenste datum
  • Voltooi de bestelling zoals gebruikelijk.
  • Bij stap 3 Betaling kunt u kiezen of u uw tegoed in wilt zetten als betaalmiddel
  • Indien gevraagd: Log in met uw e-mailadres en wachtwoord
    • Als u uw wachtwoord niet (meer) weet, of als u nog geen account heeft aangemaakt: vul uw e-mailadres in en klik op wachtwoord vergeten. U krijgt dan een tijdelijk wachtwoord via de mail. Gebruik deze om in te loggen en uw gegevens aan te vullen.


Is uw e-mailadres niet bekend bij ons, of lukt het online bestellen niet, neem dan contact op met de receptie van Kulturhus Borne via 074 265 72 00 (maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur).

Wij vragen u dringend om NIET langs te komen bij de balie. Via de telefoon helpen we u graag verder. In verband met de grote vraag naar kaarten en minimale bezetting in verband met corona, kan het zijn dat u iets langer moet wachten tot de telefoon opgenomen wordt dan u van ons gewend bent. U kunt het altijd op een later tijdstip nog eens proberen. Onze receptionisten doen hun uiterste best om iedereen telefonisch te woord te staan.

Veel plezier!
Onderaan dit bericht staan een aantal veel gestelde vragen. Mocht u een vraag hebben, waar nog geen antwoord op is gegeven, neem dan even contact op met ons via 074 265 72 00. Voor nu rest ons niets anders dan u veel plezier te wensen bij de vertoning van ‘Nooit Verteld’.
 

Met hartelijke groeten vanuit Kulturhus Borne.


Wie stoat mekaar anderhalf, ook in disse tied!

 

Veel gestelde Vragen

Hoe moet ik inloggen in mijn account

  • Ga naar www.kulturhusborne.nl
  • Klik rechts bovenin op ‘account’
  • Log in met uw e-mailadres en wachtwoord
    • Als u uw wachtwoord niet (meer) weet, of als u nog geen account heeft aangemaakt: vul uw e-mailadres in en klik op wachtwoord vergeten. U krijgt dan een tijdelijk wachtwoord via de mail. Gebruik deze om in te loggen en uw gegevens aan te vullen.


Hoe kan ik zien hoeveel tegoed ik heb

  • Log in op uw account
  • Klik op ‘mijn gegevens’
  • U vindt uw saldo direct onder ‘persoonlijke gegevens’

 

Ik kan mijn kaarten niet printen

Dat is geen probleem. In deze bijzondere tijden werken we net een beetje anders. Voor u de zaal binnengaat geeft u uw naam door. Als u op onze gastenlijst staat voor de desbetreffende vertoning op dat moment, kunt u zo doorlopen. Een uitgeprint kaartje is voor de film ‘Nooit Verteld’ dus niet persé nodig.

 

Welke corona maatregelen neemt het Kulturhus in acht

  • Kom alleen als u geen klachten heeft
  • Houdt 1 ½ meter afstand van mensen die niet tot uw huishouden behoren
  • Hoest en nies in uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Er is de mogelijkheid om bij binnenkomst en op diverse andere plekken in het Kulturhus uw handen te desinfecteren
  • Er is geen pauze bij de film
  • Ga zover mogelijk thuis naar het toilet
  • Er zijn vastgestelde looproutes
  • Volg instructies van het personeel op
  • Lachen is de kortste afstand tussen 2 mensen

 

Help, ik kan of wil niet meer naar deze film
Het kan voorkomen dat u wegens omstandigheden geen mogelijkheid ziet om nog naar ‘Nooit Verteld’ te gaan. U kunt dan uw tegoed in uw account laten staan en later voor een andere voorstelling inzetten. Stel dat u, in het ergste geval, nóóit meer naar een voorstelling of film in het Kulturhus wilt, dan kunt u ook uw geld terugkrijgen op uw bankrekening. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u bellen met de receptie van Kulturhus Borne. Wederom verzoeken wij u om niet naar het Kulturhus toe te komen, maar om te bellen, om zo onnodige contacten te voorkomen.

meer uit agenda
Nooit Verteld